ogluşlarıma oyuncak



evet bende hep hevesleniyorum amigurimi oyuncak yapmak. ama 1-2 denemeden sonra anladım yapamayacagım. sürekli sıkı igne sıktı ben bide ayarlamada zorlandım.
sizlerinde öledir ev oyuncak kusuyor. öyle çok oyuncagımız var çyle çok ki... bende oyuncak almak istemedim ama çocuklarda alışmış onların oynayacagı birşey olmasın suratına bakmıyo. ocak ayında dogum günlerinde bunları yapıp hediye ettim. evet basit bir hediye oldu ama hem pastayı hem temizligi hem hediyeyi kendim hazırlayınca valla hediye olarak çok bile oldu. :DDD neyse çok basitti zaten basit olmasa yapamazdım dermişim... içinede elyaf koydum ama oynamak çok zevkli.ben denedim haa çocuklar sevdimi peki der gibi bir his geldi içme :)) ilk başta 'aaa çok güzelllll!!' dediler ama başka süper hediler vardı. ışıklı sesli kendi gidebilen jipler varken boynuma sarılıp ''annecim ellerine saglık süper olmuş. ahh canım nasılda ugraşmış didinmiş neden zahmetler ettin gülüm benim. hadi sen otur biz yaparız dogum günümüzü'' demelerini beklemek şaçmalık olurdu :>DDDDD

1 yorum:

Unknown dedi ki...

inş büyüdüklerinde anlayacaklar annesi şimdilerde hiçbiri böyle bir düşünceye sahiç değildir eminimki:=