eksiklik yaptırır...




merhaba şimdi bu ne diceksiniz.hemen anlatayım biz giresun'da oturuyoruz. eşimin mesleginden dolayı 7 yıldır bir köyde yaşıyorduk. 6 ay önce ilçeye geldik.şimdi bizim oturdugumuz köyde evler ister istemez biraz kötüydü.neyse oradaki evimizde tuvalette tuvalet kagıdını koyabilecegim bir yer yoktu. eşimde fayasna dokununca dagılıyor diye tuvaletteki fayası delip tuvalet kagıdını koyabilecek bir aksam yapamadık. yapişkanlı olanlarda bende ki çocuklara dayanmazdı o yüzden almadım. bende ee ne yapayım ne yapayım aklıma tuvalete bari örgü bir aksam yapıp olmadı fayansın bittigi yere çivi çakarım oraya asarım dedim. ama ona bile gerek kalmadı. çok küçük bir tuvaletti kapısına astım bu yaptıgımı işte... üst kısmında yedek koymak ve düzenegi daha sabit tutabilmek için üçgen bir parça ördüm. alta trabzanla köprü yaptım tuvalet kagıdını asayım diye ama bir türlü sabit tutamadım ve kagıt dönmüyor. evde su hortumu vardı kagıdın boyunda kestim köprüye onu koydum önce sonra tuvalet kagıdını böylece hem sabit durdu hemde kagıt dönüyordu.... işte şimdi allahıma çok şükür ona ihtiyacım kalmadı. ama anca resmi yükleyebildim. insan eksikliginde herşeyi yapabiliyor herkese selamlar....

Hiç yorum yok: