merhaba arkadaşlar
herkesin bayramı mübarek olsun. umarım en iyi şekilde bayram geçirmişsinizdir. bu bayram benim içinde güzel geçti. bu sene erken geldik kendi evimize. geçtigimiz senelerde bayramdan sonra gelirdik. bu bayram bayramda ilk gün kaynımlarla beraberdik. kaynım bitkilere akvaryum tropik hayvanlar bunlara biraz ilgilidir.(pardon baya ilgilidir) konuşurken terrarium, paludaryum ve aquarium hakkında konuştuk.bende ne olduklarını bilmiyordum. hoş bundan önce paludaryum görmüştüm. zaten aquarium çok çok gördüm. hatta zamanında benimde yapmışlıgım vardır.
neyse ne olduklarını söyle anlatmaya çalışayım. aquarium su altını anlatan bir simulasyon. nasıl akvaryum yapıyoruz.içine balık su bitkisi çeşitli kum taş koyuyoruz işte olay bu. bu işi profesyonel bir şekilde su altını canlandırmaya aquarium deniliyor. şahsen ben çok severim hem bakmaya hemde onunla ugraşmaya...işte bir resim

Hiç yorum yok: