örgü battaniye



bu yegenım ecrin için yapılmış bir battaniye renkler ve örgü çok güzel olmuş.ilk sıra 8 trabzan ile başlıyor.sonra 1 zincir tek trabzan 1 zincir tek trabzan sonrada yine 8 trabzan yaılarak ilk sırada ne kadar boyutta yapacaksanız o kadar devam ediyoruz bu şekilde. üst sırada 8 trabzanın üstüne 1 trabzan 1 zincir 3 trabzan 1 zincir 1 trabzan yapıyoruz. 3. sırada da şekilden de anlaşıldıgı gibi 3 trabzan 1 zincir alttaki her boşluga ilmek yapıyor ama başını çekmeden yapıyoruz. en sondada 5 tane ilmek birden çekiyoruz. arkadaşlar ben örgüyü anlatmakta çok zorlanıyorum umarım benım bu beceriksizligimle anlarsınız yine de yardımcı olmaya çalışırım.

3 yorum:

ays dedi ki...

bu battaniyenin yapılışını biraz daha açıklayıcı bir şekilde yazarsanız çok sevinirim.o ilmekler kaçıncı sırada alınıyor.ben bi türlü çözemedim.yeğenim doğacak ona yapmak istiyorum.

ays dedi ki...

bu battaniyenin yapılışını biraz daha açıklayıcı bir şekilde yazarsanız çok sevinirim.o ilmekler kaçıncı sırada alınıyor.ben bi türlü çözemedim.yeğenim doğacak ona yapmak istiyorum.

hazalca dedi ki...

merhaba ziyaretin için çok teşekkür ederim.senin örgülerinde çok güzel.sevgiler